Pazarlama ve Reklamcılık Bölümü Hakkında

Yüksekokulumuz Pazarlama ve  Reklamcılık  Bölümü; tanıtım, reklam ve halkla ilişkiler ile pazarlama alanında aldığı eğitimi gerçek hayatın pratiklerine uygulayabilen, stratejik düşünebilen, yenilik  ve trendleri takip eden, takım çalışmasına yatkın nitelikli kalifiye ara insan gücünü yetiştirmeyi amaçlamaktadır. Pazarlama ve reklamcılık bölümü, müşteri ihtiyaç analizleri, tutundurma faaliyetleri, fiyatlandırma ve dağıtım kanalları kararları ve farklı pazarlama stratejileri ile ilgili konularda eğitim veren bir bölümdür. Bu bölümün altında Pazarlama programı yer almaktadır. Programda toplamda 70 öğrenci öğrenim görmektedir. Bu programlarda öğrenim görmekte olan öğrencilerimize dersler bilgisayar destekli olarak, alanında uzman öğretim elemanları tarafından verilmektedir. Bu bölüm bünyesinde yer alan programa kabul ve kayıt şartları Türkiye Cumhuriyeti Yükseköğretim mevzuatı kapsamında yapılmaktadır. Bölüme bağılı programlardaki öğrenimini başarıyla tamamlayıp, “Dikey Geçiş Sınavında” yeterli puan alan öğrenciler “Ülkemizde” ve “Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti”nde bulunan Üniversitelerin, bu bölüme bağlı programlardan öğrenci kabul eden 4 yıllık lisans programlarına dikey geçiş yaparak lisans eğitimlerini tamamlayabilmektedir. Bölüm bünyesinde yer alan programların öğrenim dili Türkçe’dir. Öğrenim süresi 2 yıl (4 yarıyıl) olup, 2 yıllık eğitim-öğretim programını başarı ile tamamlayan öğrencilere ön lisans diploması verilmektedir.

Bölüm Başkanı: Öğr.Gör. Mustafa TATLI

Müfredat Dersleri

MEZUN KOMİSYONU VE DANIŞMA KURULU

Eklenme tarihi :14.12.2022 14:47:44
Son güncelleme : 22.11.2023 14:05:16